Огляди
Голландські велосипеди, або як їх ще називають Old Dutch – це не просто спосіб пересування, це – особливий стиль життя. Все, що тільки можливе, голландці роблять з їх допомогою: їздять на роботу, в магазин, на відпочинок і навіть екскурсії. Тому для цих велосипедів важливим є комфорт і простота використання у всіх значеннях. У Нідерландах цей тип велосипеда вважається національним надбанням, він є улюбленим та найпопулярнішим серед інших видів вже понад 100 років. Їм властива комфортна посадка, зручне кермо, широке сідло, найчастіше з пружинами, довга база для приємної керованості і головне - одна передача, щоб не створювати собі зайвих проблем, навіть гальмо тут одне і найнадійніше - ножне.
Це не єдині чинники, за яким головна вело-нація Європи вибирає цей тип велосипеда, але власного комфорту вже цілком достатньо, щоб вибір пав на Old Dutch. Подумайте самі, чи не вигідніше вибрати велосипед, який потребує мінімум уваги, обслуговування і при цьому все одно прослужить довше, ніж більшість велосипедів не тільки на БВ ринку, а навіть і серед нових.
Ми впевнені в цьому факту також через те, що усі БВ велосипеди в нашому магазині ми повністю обслуговуємо та замінюємо більшість запчастин на нові, ми не займаємось безглуздим ремонтом вживаної запчастини, ми прагнемо мати якісний і надійний товар, тому одразу віддаєм перевагу встановленню нового обладнання.
Фактично, це максимально вигідні, надійні та комфортні велосипеди. Популярність цих велосипедів не з’явилась ні з чого, але не зважаючі на всі факти, деякі можуть сказати, що Україна так не зможе, мовляв в Нідерландах так живуть вже століття, це культура або менталітет тощо, хоча по факту країна змінилися лише 50 років. До 1970-х років міста Нідерландів, як і більшість міст Європи, були забиті автомобілями. Швидке зростання їх кількості призвело до більш ніж 3000 смертей від авто у 1971 році, 500 з яких діти. Такий високий рівень смертності також збіглася з нафтовою кризою 1973 року. У сукупності, цих двох подій було достатньо, щоб переконати голландський уряд залишити позаду свої дні міського планування, орієнтованого на автомобілі. Це довожить, що в кожній країні рішення, в першу чергу, стоїть за людьми, тому велосипед має бути саме вашим вибіром, а не держави.