Новини
Система була презентована ще в 2018 році, проте тоді це був концепт, тим більш вельми сирим і навіть нерухомий. Але все ж, на папері принцип роботи був такий - перемикання передачі приводить до руху вал, який ходить по зубцям нової плоскою касети. За фактом виявилося, що в деяких положеннях перемикання було неможливим, а навантаження на систему і зовсім було обмежено, що означало малу максимальну швидкість і ККД.
Через рік система була допрацьована. Головним рішенням проблем став гістерезисний барабан (барабан зміщення або зсувний барабан) - ця річ дуже складна в своїй роботі, але якщо коротко, то це невеликий циліндр зі схемою каналів і затворів, з шестернями і пружинами. Та й втім було чимало доробок, які привели до майже готових трьох велосипедів: двухпідвісного гірського The Lux, шосейного The Venge і аеро-велосипеда The Hero.